Wolvex


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
PORWANIA
Autor Wiadomość
Hav
Samiec Alfa



SAMIEC
: Dorosły
: Mroku
: 100pkt.
: 100pkt.
: 100%
: Vendoraus i Nefarist
: Sumitha, Raspberry - siostry.
: Nie dotyczy
: 13R.
Posty: 1077
Wysłany: 2014-04-24, 11:31   PORWANIA
   Multikonta: Tempest, Lex, Grand



PORWANIA


PODSTAWOWE ZASADY
Nie można porywać Postaci Specjalnych.
Zakaz porywania obowiązuje od godziny 23:00 do 9:00. Nie chcemy sytuacji, w których wilk nie może wykorzystać czasu na obronę.
Jeśli porwanie następuje za zgodą obu stron zakaz nie obowiązuje.
Świeżo zarejestrowanego chroni immunitet - nie można go porywać przez dwa pierwsze dni pobytu na forum.
Ofiary nie można porywać na terenach watahy, do której należy.
Nie można porywać wilka, którego użytkownik jest nieobecny! (jeśli user wyraźnie podkreślił, że jest nieobecny).
Swoją nieobecność można zakomunikować pisząc pod postem "z/w" (zaraz wracam), jednak nie można używać tego nagminnie!
Możesz porwać tylko wtedy, jeśli punkty siły Twojej postaci są większe niż punkty siły ofiary.
Wyjątkiem jest sytuacja, w której ofiara znajduje się na terenach obcej watahy, wówczas porywacz (przynależący do tejże watahy) może porwać ją mając taką samą, lub mniejszą ilość punktów (maksymalnie o 10 pkt. mniej).
Od złapania, ofiara ma 2 posty na ucieczkę, w owym czasie wilk z większą ilością siły od porywającego może przyjść jej na ratunek.
Na terenach innych watah 2 posty obronne nie przysługują.
Jeśli porywany nie odpisze w ciągu 5 godzin (i jeśli nikt go nie oswobodzi) 2 posty obronne również mu nie przysługują.
Będąc złapanym nie można używać mocy ani ataków (nie tyczy się to umiejętności poszczególnych rang).
Ponownie porwanym można być dopiero po 3 dniach od opuszczenia lochów.
Gdy dojdzie do porwania i opuszczenia tematu wraz z ofiarą, porywający ma 30 minut na wrzucenie więźnia do celi.
Jeśli 30 minut minie a porywający nie wejdzie do żadnego tematu - wilk jest wolny.
PRZYKŁAD PORWANIA:
- post, w którym ofiara została uwięziona.
- post ofiary.
- post dowolnego użytkownika.
- drugi post ofiary.
- jeśli ofiara nie została oswobodzona, wilk wychodzi wraz z ofiarą.
- porywający wrzuca ofiarę do celi w swojej watasze.


PORWANIA GRUPOWE
Można porwać większą ilość wilków, jeśli punkty porywającego są większe niż suma punktów ofiar.
Dozwolone jest porywanie w grupach - wtenczas punkty porywających sumują się (będzie to zaliczone jeżeli wszyscy atakujący razem zwiążą daną ofiarę, proszę to wyraźnie podkreślić!).
Gdy wilk X wbiega do tematu i chwyta ofiarę, z zamiarem porwania z dwoma innymi wilkami, musi napisać: "schwytał ofiarę wraz z wilkiem Y i Z", gdzie Y i Z to imiona towarzyszy.
Wilki X i Y również muszą wejść i schwytać ofiarę, wyraźnie podkreślając z kim ją chwytają.
Jeśli wilki X i Y nie pojawią się w danym temacie, ofiara może się oswobodzić i szybko uciec (jeśli oczywiście przewyższa rangą i punktami siły nad porywaczem).
Wilki X, Y i Z muszą być zsynchronizowane, ponieważ ofiara może się zorientować i wybiec zanim porywacze zdążą wejść.
Podczas porywania w grupie większej ilości wilków, siła porywających musi przeważać nad punktami siły ofiar.

ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W CELACH
Czas pobytu w celi jest nieograniczony.
Porywacz musi dotrzymać towarzystwo swojemu więźniowi.
Jeśli porywacz zaniedba swoje obowiązki, wówczas więzień ma prawo uciec.
Uciec można dopiero wtedy, gdy porywacz nie odpisze w przeciągu 24 godzin.
Watahy mogą wpłacać okupy, aby oswobodzić więźnia.
Cele są odporne na wszelkie moce.
W Watahach są trzy cele, a w każdej z cel jest miejsce dla trzech wilków (z wyjątkiem celi WP, gdzie klatka jest wspólna).
Maksymalna ilość więźniów to 9 wilków.
Gdy więzienie jest przepełnione należy odczekać aż zwolni się miejsce - dopiero wtedy można porywać.
Tortury są dozwolone.
Torturujący nie musi przewyższać rangą ani punktami życia nad swoją ofiarą - w celach ofiara jest osłabiona i może być skrzywdzona choćby przez najniższą, dorosłą rangę w hierarchii.
Jeśli Wataha porywaczy nie otrzyma okupu, ma prawo skrzywdzić więźnia (punkty życia nie mogą mu jednak spaść poniżej 10 pkt.)
Porwanego wilka, który nierealnie odgrywa odsiadkę/tortury, porywający ma prawo zabić, uprzednio zwróciwszy mu WYRAŹNĄ UWAGĘ, aby zmienił postępowanie i zachowywał realizm w grze. Jeżeli ofiara nie posłucha ostrzeżenia, dopiero wówczas porywacz ma prawo go zabić.
W takiej sytuacji zabić może wyłącznie - porywacz danego wilka, Alfa bądź Beta.
Administrator ostatecznie osądzi, czy zabicie ofiary było dozwolone.
Gwałty są dozwolone.
W czasie pobytu w lochach, złapany jest osłabiony, więc gwałt może odbyć się nawet jeśli ofiara ma wyższą rangę oraz więcej punktów siły.

ŁAPANIE OFIARY
Wataha Wody chwyta ofiarę przez oplecenie jej strumieniem wody.
Wataha Natury łapie ofiarę zarzucając pnącza.
Wataha Powietrza chwyta ofiarę przez oplecenie jej niewidzialnym strumieniem powietrza.
Wataha Ognia chwyta ofiarę przez oplecenie jej zimnym strumieniem ognia.
Wataha Mroku chwyta ofiarę przez oplecenie jej cieniem.

WYNAGRODZENIE
Za porwanego z innej watahy otrzymuje się wynagrodzenie.
Za samotników oraz szczeniaki nie przysługuje nagroda.
Podczas porwania w grupie, każdy z porywaczy dostaje wynagrodzenie.
Nagrodę za porwanych wydaje Celnik (postać fikcyjna).
Cenę za poszczególne rangi można znaleźć poniżej.


CENNIK
Są to ceny, które możesz otrzymać po porwaniu wilka z obcej watahy. Ceny są dostosowane do ilości gwiazdek (doświadczenia) ofiary. Wynagrodzenie należy fabularnie odebrać u Celnika, który przebywa w celach.

07 - 1
08 - 2
09 - 3
10 - 4
11 - 5
12 - 6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group